Mobilné fitko: Ako pracuje na svojej postave a zdraví Pavol Jakubec, najúspešnejší podnikateľ na Slovensku

Tréning s mobilným fitkom využívajú aj tí najúspešnejší. ANTISTARNÚCI tréningový program v praxi.

Trojmesačný ANTISTARNÚCI komplexný program je určený najmä ľudom po 50-tke, ktorí vedia, že nestarnú ale zrejú. Veľkopodnikateľ Pavol Jakubec je veľmi úspešný muž ale tiež zrejúca osobnosť. Na svojom tele pracuje v mnohých smeroch. Jedným z týchto smerov je aj silový tréning s Mobilným Fitkom.

Pre úspešné podnikanie i život je veľmi dôležité starať sa aj o svoje telo. S Pavlom preto niekoľkokrát týždenne pracujeme na celkovom zdraví, kondícií i postave najmä silovými cvičeniami.

Pavol začal cvičiť inšpirovaný svojou manželkou a dcérou, ktoré tréning z Mobilným fitkom začali využívať už skôr. Začiatky tréningovej spolupráce sa zrodili koncom roka 2020.

Prvé výsledky manželky a dcéry boli motiváciou k tomu, že sám chcel cvičiť, napriek tomu, že nemal sympatie k silovému tréningu.

Zameranie tréningu s Mobilným Fitkom – prevládajú silové cviky a cvičenia

Pavlom tréning je zameraný komplexne. Využívame základné cviky na posilnenie a funkčnosť základných a najväčších svalových reťazcov. Toto zameranie nám prinieslo už počas prvých 3 mesiacov spolupráce pekné výsledky.

Cieľom tréningu bolo spevniť, nabrať svalovú hmotu a udržiavať resp. zlepšovať celkovo kondíciu. Tento cieľ sa nám podaril.

Za prvé 3 mesiace Pavol nabral 4,8kg na svalovej hmote, pričom obvod pása sa nezmenil. Tréningové výsledky (objem tréningu) sa za prvé tri mesiace zväčšili o viac ako 50% za každý tréningový mesiac. Tréningový mesiac je 15 tréningových jednotiek.

Pavol Jakubec - Mobilné fitko a antistarnúci tréningový program
Antistarnúci tréningový program s Mobilným fitkom – Pavol Jakubec.

Komplexný program je sa zameriava najmä na prácu najväčších svalových reťazov tela – nohy, brucho, chrbát. Zjednodušene to znamená zaťažovanie najväčších svalov a svalových skupín. Dôvod je jednoduchý.

Najväčšie svalové skupiny znamenajú najväčšiu kalorickú potrebu a tiež najväčší stimul pre svaly.

Výraznú časť tréningu venujeme svalom stredu tela a chrbta kde vplyvom manažérskej práce Pavol pociťoval najväčšie nedostatky. Tie sa nám v prvých mesiacoch podarilo veľmi výrazne odstrániť. 

Pavlov chrbát je pevný, dostatočne osvalený a na jeho tréningovej práci nepoľavujeme. Chrbát a svaly k nemu prislúchajúce sú najväčším súborom svalov hornej časti tela. Pri efektívnom zaťažení tak poskytuje najväčšie zdravotné aj estetické benefity. To znamená jednak držanie tela (spolu s brušnou stenou) a tiež v kombinácií so svalmi ramien, povestný mužský tvar V.

Pavol v tréningovom procese zotrváva aj naďalej. Pričom prioritou zostáva budovanie kondície, funkčnosti a pevného zdravia na aktuálne nastavenej hmotnosti. Stratégiu tréningov zatiaľ výrazne meniť neplánujeme. Silový tréning momentálne prebieha v zníženej kadencií, pretože Pavol pravidelne trénuje tenis, squash a golf.

V prípade, že nastáva výpadok tréningov z dôvodu pracovnej vyťaženosti Pavol trénuje podľa tréningového manuálu pre mužov Začni cvičiť s POHYBom for Men.

Ako vyzerá bežný tréning Pavla Jakubca?

Rozcvičku tvorí štandarne 50 kľukov a 50 drepov.

Nasledujú ako je opísané vyššie najväčšie svalové partie a reťazce.

  • Mŕtvy ťah s jednoručnými činkami,
  • Goblet drep,
  • Dvíhanie nôh v ľahu,
  • Tlak jednoručných činiek nad hlavu,
  • Horolezec,
  • Veslovanie,
  • Rozpažovanie jednoručiek.

Popis jednotlivých cvikov nájdeš v našej databáze cvikov.

Na konci tréningu nasleduje veľmi jednoduchý pasívny strečing. Často tiež využívame supersérie alebo trojsérie, prípadne kombinácie s izolovanými cvikmi. Toto využitie závisí od aktuálne nastavenej kadencie tréningov ale aj Pavlovmu zotaveniu.

Mobilné fitko a jeho komplexné programy môžeš využiť v meste Pezinok (a najbližšom okolí) aj ty. V prípade, že ťa Mobilné fitko a jeho programy zaujali neváhaj ma kontaktovať prostredníctvom formulára.

Autor článku
Ľuboš Gsch
Ľuboš Gsch
Hlavný tréner
AHOJ. Srdečne ťa vítam na mojej stránke. Som profesionálny osobný tréner, otec dvoch detí, dvoch tréningových kníh a tohto blogu. Mojou úlohou je ukázať, že skvelé telo môže mať každý. A to s radosťou, dobrým pocitom zo seba samého a zábavne. Rád ťa prevediem procesom tréningu a tiež všetkým potrebným. Preto dosiahneš výsledky v podobe skvelej postavy, zdravia a kondície efektívne a bezpečne.

Ak ťa zaujíma môj príbeh navštív sekciu Osobný tréner – O mne

Ak ťa zaujímajú moje referencie navštív sekciu Osobný tréner – Naše boje referencie

V prípade otázok ma neváhaj kontaktovať prostredníctvom formulára.

viac o autorovi

Odporúčané produkty z nášho e-shopu