Členstvo v POHYBe: Schudni a vytvaruj postavu jednoduchým video tréningom z obývačky

Schudnúť, vytvarovať postavu aj nabrať pekné svaly môžeš aj tréningom doma.

Po 20tich rokoch tréningu vo fitku som sa presunul trénovať do obývačky. Pretože osobný kontakt je veľmi obmedzený a tréningy mojich zverencov museli pokračovať, vzniklo členstvo v POHYBe. Plnohodnotný tréning celého tela doma.

Online video tréningy posilňovania z pohodlia nášho (môjho/tvojho) domova. Tréning sa tak stal nielen dostupnejší vo význame, cvičenia doma. Je dostupnejší aj tým, že cvičíš kedykoľvek máš čas a vyhovuje ti to.

Benefity a celý obsah členstva v POHYBe som zhrnul v PROGRAME P13 = minimalistický tréningový systém prinášajúci maximálne výsledky.

V nasledujúcich riadkoch ti predstavím konkrétne tréningy z Programu P13 (na FB uzavretá skupina Členstvo v POHYBe). Skupina je vytvorená pre trénujúcich a priaznivcov Programu P13.

Aby som ťa úplne uviedol do obrazu. Program P13 je elektronický produkt, ktorý si môžeš kúpiť v našom eShope, popisuje teóriu i prax minimalistického tréningu tak, aby si dosiahol/dosiahla výsledky v podobe zmeny postavy.

Členstvo v POHYBe je FB skupina, ktorú slúži najmä používateľom Programu P13 (ale nie len im) a poskytuje ti zadarmo krátke video tréningy podľa P13, ktoré ti môžu slúžiť ako návody na zostavenie vlastných minimalistických tréningov.

Verím, že zodpovedám všetky dotazy. Pridávam tiež stručné doplnenie informácií.

Program P13 cvičím v obývačke, na terase alebo v garáži.

Alebo môžeš využiť akúkoľvek miestnosť príp. priestor kde len budeš chcieť. Miesto nie je dôležité.

Členstvo v pohybe - posilňovanie, tréning z obývačky na cele telo Total body
Tréning v obývačke. Fitko, ktoré máš doma aj ty.

Cvičíme bez náradia alebo s minimom náradia.

Tréning je zameraný na využitie priestoru a tvojho tela. Pre okorenenie a rozšírenie možností používame príležitostne bežné vybavenie domácnosti ako je metla, hrniec, uterák, fľaše (ideálne 2 rovnaké záťaže) a podobne. Samozrejme môžeš ako záťaž použiť činky ale v prípade, že ich nemáš, nič sa nedeje. Na tréning nepotrebuješ žiadne špeciálne vybavenie. Celé fitko máš k dispozícií doma.

Cvičíme denne, presnejšie 6x do týždňa 13 minút.

Program P13 znamená, že nie je čas strácať čas. Trénuj P13 od Pondelka do Soboty. V Nedeľu, resp. jeden deň v týždni maj úplne voľno.

Cvičíme jednoducho. P13 je extrémne jednoduchý.

Nazval by som to až prosto. Faktom v tréningu ale aj v živote je, že fungujú len jednoduché “veci”. Nie je mojim cieľom ťa zamotávať ani vyžadovať neuskutočniteľné. Jednoduchosť je kľúčová. Hovorí to teória i prax. 

Každý tréning a každý cvik je skladaný systémom. Tento systém používam už roky vo svojom komplexnom programe zmeny postavy. Niekoľko výsledkov týchto programov nájdeš v referenciách.

Prosím, nezamieňaj si jednoduchosť s ľahkosťou. Tréningy sú jednoduché ale vôbec nemusia byť ľahké.

POZN. Jednoducho tiež ber tak, že všetky tréningové videá Program P13 nájdeš na FB a YOUTUBE. Video si vieš preto prehrať kdeľkovek – v mobile, PC, notebooku, TV alebo hernej konzole.

Cvičíme krátko.

Tréningy sú väčšinovo v rozmedzí 13-15 minút. Možno sa ti to bude zdať málo. Ubezpečujem ťa, že nie je potrebné trénovať viac ani dlhšie.

Cvičíme efektívne.

O efektivite cvičenia je reč vtedy keď máš z cvičenia dobrý pocit, ktorý ti vydrží a prinesie výsledky v podobe zmeny postavy akú požaduješ.

Efektivitu tiež môžeme chápať ako pomer náročnosti (vynaloženej práce) a dosiahnutých výsledkov (napr. redukcia tukových zásob). 

Členstvo v POHYBe - denne nový tréning z pohodlia obývačky
Trénujeme v obývačke a bez náradia. Všetko čo potrebuješ máš doma aj ty.

Ubezpečujem ťa, že v mojich komplexných programoch nie je času nazvyš (popis programu). A ja viem, že ani ty nechceš plýtvať časom. Ver, že ani ja nie. O výsledkoch tréningov z mojich programov sa so mnou podelilo niekoľko trénujúcich (referencie). Tí, ktorí dosiahli tieto výsledky, cvičili podľa rovnakého systému, ktorý ponúkam tebe = PROGRAM P13.

Cvičíme flexibilne.

Flexibilne mám na mysli najmä to, že cvik si vždy môžeš zľahčiť alebo sťažiť. Taktiež za flexibilitu považuj to, že tréning si môžeš prispôsobiť a odtrénovať vtedy keď ti to vyhovuje. Ako predlohu môžeš použiť už spomínané videá na našom FB (Členstvo v POHYBe) alebo na YT kanále POHYB SK.

Cvičíme silovo.

Áno, ja viem. Najmä pre ženy to môže znieť odstrašujúco. Ale ver mi, že sa nemáš čoho obávať. Silový tréning je základom drvivej väčšiny cvičení, ktoré poznáš. Napr. aj pilates alebo jóga  môžeme považovať za silové cvičenia nakoľko pracujú s odporom. Taktiež beh do kopca alebo do schodov je silovým cvičením. Verím, že teraz to “silovo” už neznie tak zle však? =)

Cvičíme pre seba.

Trénujeme najmä pre seba. Preto, že sa chceme hýbať, chceme byť zdraví a chceme mať zo seba skvelý pocit.

Neviem ti sľúbiť, že s týmto tréningom vyhráš olympiádu. To ale nie je ani ich účel. Viem ti sľúbiť, že budeš trénovať s výsledkami v podobe zlepšenia proporcií tvojej postavy, že cvičenie bude stále jednoduché, nenáročné a, že sa po každom tréningu budeš cítiť skvele.

Aby bol zoznam kompletný uvádzam aj čo NEcvičíme.

Necvičíme veľa.

Cvičíme primerane. Veľa tréningu je často neproduktívne až kontraproduktívne. Zvyšujú sa nároky nielen na tréning samotný ale tiež na regeneráciu. Ak tréning a regenerácia nie sú v rovnováhe výsledky nebudú alebo budú len veľmi krátkodobé. Taktiež dobrý pocit z tréningu sa nedostaví alebo veľmi skoro vytratí.

Členstvo v POHYBe - každý deň nový tréning z obývačky
Trénujeme denne v takto vybavenom fitnesscentre , krátko, jednoducho a efektívne.

Necvičíme zbytočne ani zbytočnosti.

Mnoho cvičení (ostatných) pripomína skôr nácvik artistických kúskov do cirkusového vystúpenia. Áno, aj tieto cvičenia môžu mať svoj špecifický význam. To ale nie je náš prípad. Trénujeme najmä základné techniky, základné cviky a základné metódy. Ber to ako využitie princípu 80/20. 20% činností prináša štandardne 80% tvojich výsledkov. Je to tak vo všetkých oblastiach a tréning nie je výnimkou.

Necvičíme tanec, skákačky ani boxovačky.

Opäť sa jedná o bežné cvičenia (viď opis z body vyššie). Z mojej trénerskej praxe evidujem, že tréning štýlu skoky, preskoky, výskoky, box a podobne nie je pre väčšinu obyvateľstva upotrebiteľný. Tiež väčšinovo neprodukuje výsledky (produkuje najmä zranenia) a preto ani dobrý pocit zo seba.

Aké výsledky môžeš očakávať od Programu P13 ak budeš cvičiť iba takto “málo” a doma?

Moje výsledky vyzerali takto:

Program P13 je minimalistický tréningový systém prinášajúci maximálne výsledky
Výsledok tréningu podľa P13 za 75 dní.

Ich kompletný opis nájdeš v tomto článku.

Ak máš otázky ohľadom PROGRAMU P13/členstva v POHYBe, kľudne mi napíš cez kontaktný formulár.

V prípade, že nemáš otázky a chceš začať makať, Program P13 si môžeš kúpiť TU a požiadať o pridanie do členstva v POHYBe môžeš TU.

VIac informácií o Program P13 nájdeš v samostatných článkoch.

Foto: archív POHYB.sk

Autor článku
Ľuboš Gsch
Ľuboš Gsch
Hlavný tréner

AHOJ. Srdečne ťa vítam. Som profesionálny osobný tréner a s Mobilným fitkom pôsobím v Pezinku a v Senci.

Okrem toho som otec dvoch detí, dvoch kníh, minimalistického tréningového plánu na doma (Program P13) a tohto blogu. Mojou úlohou je ukázať ti, že skvelé telo môžeš mať aj TY. A to s radosťou, dobrým pocitom a zábavne. Prevediem ťa procesom tréningu a tiež všetkým potrebným. Výsledky v podobe skvelej postavy, zdravia a kondície dosiahneš efektívne, rýchlo a bezpečne.

Ak ťa zaujíma môj príbeh navštív sekciu Osobný tréner – O mne

Ak ťa zaujímajú moje referencie navštív sekciu Osobný tréner – Naše boje referencie

V prípade otázok ma neváhaj kontaktovať prostredníctvom formulára.

viac o autorovi

Odporúčané produkty z nášho e-shopu