Členstvo v POHYBe: Schudni a vytvaruj postavu jednoduchým video tréningom z obývačky

Schudnúť, vytvarovať postavu aj nabrať pekné svaly môžeš aj tréningom doma.

Po 20tich rokoch tréningu vo fitku som sa presunul trénovať do obývačky. Pretože osobný kontakt je veľmi obmedzený a tréningy mojich zverencov museli pokračovať, vzniklo členstvo v POHYBe. Plnohodnotný tréning celého tela doma.

Online video tréningy posilňovania z pohodlia nášho (môjho/tvojho) domova. Tréning sa tak stal nielen dostupnejší vo význame, cvičenia doma. Je dostupnejší aj tým, že cvičíš kedykoľvek máš čas a vyhovuje ti to.

Benefity a celý obsah členstva v POHYBe som zhrnul v niekoľkých článkoch (článok 1, článok 2, článok 3).

V nasledujúcich riadkoch ti predstavím konkrétne online video tréning, ktorý máš 6x týždenne v rámci členstva k dispozícií.

Verím, že zodpovedám všetky dotazy. Pridávam tiež stručné doplnenie informácií.

Cvičíme v obývačke.

Alebo môžeš využiť akúkoľvek miestnosť príp. priestor kde len budeš chcieť. Miesto nie je dôležité.

Členstvo v pohybe - posilňovanie, tréning z obývačky na cele telo Total body
Tréning v obývačke. Fitko, ktoré máš doma aj ty.

Cvičíme bez náradia.

Tréning je zameraný na využitie priestoru a tvojho tela. Pre okorenenie a rozšírenie možností používame príležitostne bežné vybavenie domácnosti ako je metla, hrniec, uterák, fľaše a podobne. Samozrejme môžeš ako záťaž použiť činky ale v prípade, že ich nemáš, nič sa nedeje. Na tréning nepotrebuješ žiadne špeciálne vybavenie. Celé fitko máš k dispozícií doma.

Cvičíme denne.

Presnejšie takmer denne. Pondelok až Piatok trénujeme plnohodnotne, v Sobotu je bonusový tréning resp. tip na tréning, stravu, ako odstrániť boľavý chrbát a podobne. Konkrétny rozpis tréningov nájdeš v článku – Od Pondelka do Soboty každý deň nový tréning.

Cvičíme jednoducho.

Nazval by som to až prosto. Faktom v tréningu ale aj v živote je, že fungujú len jednoduché “veci”. Nie je mojim cieľom ťa zamotávať ani vyžadovať neuskutočniteľné. Jednoduchosť je kľúčová. Hovorí to teória i prax. 

Každý tréning a každý cvik je skladaný systémom. Tento systém používam už roky vo svojom komplexnom programe zmeny postavy. Niekoľko výsledkov týchto programov nájdeš v referenciách.

Prosím, nezamieňaj si jednoduchosť s ľahkosťou. Tréningy sú jednoduché ale vôbec nemusia byť ľahké. Pri cvičení ti vždy o cviku odovzdám nevyhnutnú teóriu ale tiež možnosť ako ho odcvičiť ľahšie/ťažšie. Voliť by si mal/a takú variantu, ktorá nebude úplne ľahká ale dokážeš ju zrealizovať.

POZN. Jednoducho tiež ber tak, že všetky naše tréningové videá prehrávame cez YOUTUBE. Video si vieš preto prehrať kdeľkovek – v mobile, PC, notebooku, TV alebo hernej konzole.

Cvičíme krátko.

Tréningy sú väčšinovo v rozmedzí 30-40 minút. Možno sa ti to bude zdať málo. Ubezpečujem ťa, že nie je potrebné trénovať viac ani dlhšie.

Cvičíme efektívne.

O efektivite cvičenia je reč vtedy keď máš z cvičenia dobrý pocit, ktorý ti vydrží a prinesie výsledky v podobe zmeny postavy akú požaduješ.

Efektivitu tiež môžeme chápať ako pomer náročnosti (vynaloženej práce) a dosiahnutých výsledkov (napr. redukcia tukových zásob). 

Členstvo v POHYBe - denne nový tréning z pohodlia obývačky
Trénujeme v obývačke a bez náradia. Všetko čo potrebuješ máš doma aj ty.

Ubezpečujem ťa, že v mojich komplexných programoch nie je času nazvyš (popis programu). A ja viem, že ani ty nechceš plýtvať časom. Ver, že ani ja nie. O výsledkoch tréningov z mojich programov sa so mnou podelilo niekoľko trénujúcich (referencie). Tí, ktorí dosiahli tieto výsledky, cvičili podľa rovnakého systému, ktorý ponúkam tebe = členstvo v POHYBe.

Cvičíme bezpečne.

Základ každého tréningu, nie len z hľadiska zotrvania v ňom, je bezpečnosť. Pri každom cviku ti odovzdám nevyhnutné informácie pre jeho vylepšenie, sťaženie, zľahčenie ale tiež ťa upozorním na najčastejšie chyby, ktoré môžu mať negatívne následky.

Cvičíme flexibilne.

Flexibilne mám na mysli najmä to, že cvik si vždy môžeš zľahčiť alebo sťažiť. Taktiež za flexibilitu považuj to, že video tréning je denne zverejnený najneskôr o 5.30 h ráno a je len na tebe kedy si ho odcvičíš.

Cvičíme silovo.

Áno, ja viem. Najmä pre ženy to môže znieť odstrašujúco. Ale ver mi, že sa nemáš čoho obávať. Silový tréning je základom drvivej väčšiny cvičení, ktoré poznáš. Napr. aj pilates alebo jóga  môžeme považovať za silové cvičenia nakoľko pracujú s odporom. Taktiež beh do kopca alebo do schodov je silovým cvičením. Verím, že teraz to “silovo” už neznie tak zle však? =)

Cvičíme pre seba.

Trénujeme najmä pre seba. Preto, že sa chceme hýbať, chceme byť zdraví a chceme mať zo seba skvelý pocit.

Neviem ti sľúbiť, že s týmto tréningom vyhráš olympiádu. To ale nie je ani ich účel. Viem ti sľúbiť, že budeš trénovať s výsledkami v podobe zlepšenia proporcií tvojej postavy, že cvičenie bude stále jednoduché, nenáročné a, že sa po každom tréningu budeš cítiť skvele.

Aby bol zoznam kompletný uvádzam aj čo NEcvičíme.

Necvičíme veľa.

Cvičíme primerane. Veľa tréningu je často neproduktívne až kontraproduktívne. Zvyšujú sa nároky nielen na tréning samotný ale tiež na regeneráciu. Ak tréning a regenerácia nie sú v rovnováhe výsledky nebudú alebo budú len veľmi krátkodobé. Taktiež dobrý pocit z tréningu sa nedostaví alebo veľmi skoro vytratí.

Členstvo v POHYBe - každý deň nový tréning z obývačky
Trénujeme denne v takto vybavenom fitnesscentre , krátko, jednoducho a efektívne.

Necvičíme zbytočne ani zbytočnosti.

Mnoho cvičení (ostatných) pripomína skôr nácvik artistických kúskov do cirkusového vystúpenia. Áno, aj tieto cvičenia môžu mať svoj špecifický význam. To ale nie je náš prípad. Trénujeme najmä základné techniky, základné cviky a základné metódy. Ber to ako využitie princípu 80/20. 20% činností prináša štandardne 80% tvojich výsledkov. Je to tak vo všetkých oblastiach a tréning nie je výnimkou.

Necvičíme tanec, skákačky ani boxovačky.

Opäť sa jedná o bežné cvičenia (viď opis z body vyššie). Z mojej trénerskej praxe evidujem, že tréning štýlu skoky, preskoky, výskoky, box a podobne nie je pre väčšinu obyvateľstva upotrebiteľný. Tiež väčšinovo neprodukuje výsledky (produkuje najmä zranenia) a preto ani dobrý pocit zo seba.

Ak máš otázky ohľadom členstva v POHYBe, kľudne mi napíš cez kontaktný formulár.

V prípade, že nemáš otázky a chceš začať makať, členstvo si môžeš kúpiť TU.

Foto: archív POHYB.sk

Autor článku
Ľuboš Gsch
Ľuboš Gsch
Hlavný tréner
AHOJ. Srdečne ťa vítam na mojej stránke. Som profesionálny osobný tréner, otec dvoch detí, dvoch tréningových kníh a tohto blogu. Mojou úlohou je ukázať, že skvelé telo môže mať každý. A to s radosťou, dobrým pocitom zo seba samého a zábavne. Rád ťa prevediem procesom tréningu a tiež všetkým potrebným. Preto dosiahneš výsledky v podobe skvelej postavy, zdravia a kondície efektívne a bezpečne.

Ak ťa zaujíma môj príbeh navštív sekciu Osobný tréner – O mne

Ak ťa zaujímajú moje referencie navštív sekciu Osobný tréner – Naše boje referencie

V prípade otázok ma neváhaj kontaktovať prostredníctvom formulára.

viac o autorovi

Odporúčané produkty z nášho e-shopu