Tréning a výsledky podľa knihy Začni cvičiť s POHYBom for Women. Alebo ako môžu jednoducho tvarovať postavu ženy aj po 60tke.

Tréning a jeho správne nastavenie je často otázkou aj úskalím mnohých žien, ktoré chcú začať cvičiť. Ako trénovať bezpečne, s prehľadom a dosahovať výsledky?

Chceš začať cvičiť? Presnejšie znenie je však: chcem začať cvičiť ale neviem ako. Ak aj ty chceš začať cvičiť a nevieš ako možno ťa inšpiruje nasledujúci príbeh.

Stanka (60r.) je päťnásobná babka. S otázkou cvičenia sa pohrávala už dlhodobo a začínala už niekoľkokrát. Doteraz bez výrazných a najmä dlhodobých výsledkov.

Otázku tréningu a jeho doterajšej neúspešnosti sme so Stankou začali preberať viac menej náhodou. Stanka opakovane trénovala a diétovala už niekoľkokrát a počas niekoľkých rokov. Aj keď chodí cvičiť a trénuje pomerne veľa telesná hmotnosť sa neznižuje. Navyše si niekoľkokrát spôsobila zranenia, pre ktoré musela opakovane prestať cvičiť.

Tento scénar sa mi v praxi osobného trénera dostáva pomerne často. Začneš trénovať, nejaké obdobie sa veľmi snažíš a následne musíš prestať z dôvodu zranenia alebo ťa STOPne frustrácia bezvýslednosti.

So Stankou som preberal jej skoršie tréningové a chudnúce pokusy. Navrhol som jej, že ak dodrží všetky (veľmi jednoduché) odporúčania, odovzdám jej návod (knihu Začni cvičiť s POHYBom for Women) ako trénovať jednoducho, bezpečne, efektívne, nie prehnane ale najmä s výsledkami.

Stanka po ukončení celého tréningového procesu (cca 4mesiace) podľa knihy Začni cvičiť s POHYBom for Women dosiahla tieto výsledky. Obvod pása mínus 16 cm. Telesná hmotnosť mínus 17 kg.

Fotografie premeny boli vyhotovené v rozmedzí 3 mesiacov. Resp. na začiatku tréningu podľa manuálu a tesne pred ukončením 3tieho mesiaca.

Tréningový manuál pre ženy začiatočníčky – rozdiel 3 mesiacov.

Miery počas troch mesiacov (rozdiel na foto) boli nasledovné:

Obvod pása mínus 12 cm. telesná hmotnosť mínus 14 kg.

Tréningový manuál pre ženy Začni cvičiť s POHYBom for Women – rozdiel 3 mesiacov.

Nakoniec mi Stanka napísala takého hodnotenie:

Ako hodnotí tréningový manuál pre ženy Stanka.

Zhrnuté a podčiarknuté hodnotenie tréningového plánu Začni cvičiť s POHYBom for Women 10 z 10.

Hodnotenie tréningového manuálu Začni cvičiť s POHYBom for Women.

Ak chceš aj ty svoj tréningový manuál Začni cvičiť s POHYBom for Women môžeš si ho objednať cez náš eShop. Obratom ti knihu odošlem a už zajtra môžeš začať trénovať efektívne s cieľom stratiť tuk, definovať ženské krivky a zlepšiť svoje zdravie.

Začni cvičiť s POHYBom for Women si môžeš kúpiť po kliknutí na tento odkaz.

K dispozícií je aj kniha/tréningový manuál pre mužov Začni cvičiť s POHYBom for Men. Ten má rovnaký cieľ – nárast svalov, úbytok tuku, zlepšenie zdravia a flexibility, avšak s odlišným postupom vhodným pre úpravu postavy mužov.

Autor článku
Ľuboš Gsch
Ľuboš Gsch
Hlavný tréner

AHOJ. Srdečne ťa vítam. Som profesionálny osobný tréner a s Mobilným fitkom pôsobím v Pezinku a v Senci.

Okrem toho som otec dvoch detí, dvoch kníh, minimalistického tréningového plánu na doma (Program P13) a tohto blogu. Mojou úlohou je ukázať ti, že skvelé telo môžeš mať aj TY. A to s radosťou, dobrým pocitom a zábavne. Prevediem ťa procesom tréningu a tiež všetkým potrebným. Výsledky v podobe skvelej postavy, zdravia a kondície dosiahneš efektívne, rýchlo a bezpečne.

Ak ťa zaujíma môj príbeh navštív sekciu Osobný tréner – O mne

Ak ťa zaujímajú moje referencie navštív sekciu Osobný tréner – Naše boje referencie

V prípade otázok ma neváhaj kontaktovať prostredníctvom formulára.

viac o autorovi

Odporúčané produkty z nášho e-shopu