Tréning a výsledky podľa knihy Začni cvičiť s POHYBom for Women. Alebo ako môžu jednoducho tvarovať postavu ženy aj po 60tke.

Tréning a jeho správne nastavenie je často otázkou aj úskalím mnohých žien, ktoré chcú začať cvičiť. Ako trénovať bezpečne, s prehľadom a dosahovať výsledky?

Chceš začať cvičiť? Presnejšie znenie je však: chcem začať cvičiť ale neviem ako. Ak aj ty chceš začať cvičiť a nevieš ako možno ťa inšpiruje nasledujúci príbeh.

Stanka (60r.) je päťnásobná babka. S otázkou cvičenia sa pohrávala už dlhodobo a začínala už niekoľkokrát. Doteraz bez výrazných a najmä dlhodobých výsledkov.

Otázku tréningu a jeho doterajšej neúspešnosti sme so Stankou začali preberať viac menej náhodou. Stanka opakovane trénovala a diétovala už niekoľkokrát a počas niekoľkých rokov. Aj keď chodí cvičiť a trénuje pomerne veľa telesná hmotnosť sa neznižuje. Navyše si niekoľkokrát spôsobila zranenia, pre ktoré musela opakovane prestať cvičiť.

Tento scénar sa mi v praxi osobného trénera dostáva pomerne často. Začneš trénovať, nejaké obdobie sa veľmi snažíš a následne musíš prestať z dôvodu zranenia alebo ťa STOPne frustrácia bezvýslednosti.

So Stankou som preberal jej skoršie tréningové a chudnúce pokusy. Navrhol som jej, že ak dodrží všetky (veľmi jednoduché) odporúčania, odovzdám jej návod (knihu Začni cvičiť s POHYBom for Women) ako trénovať jednoducho, bezpečne, efektívne, nie prehnane ale najmä s výsledkami.

Stanka po ukončení celého tréningového procesu (cca 4mesiace) podľa knihy Začni cvičiť s POHYBom for Women dosiahla tieto výsledky. Obvod pása mínus 16 cm. Telesná hmotnosť mínus 17 kg.

Fotografie premeny boli vyhotovené v rozmedzí 3 mesiacov. Resp. na začiatku tréningu podľa manuálu a tesne pred ukončením 3tieho mesiaca.

Tréningový manuál pre ženy začiatočníčky – rozdiel 3 mesiacov.

Miery počas troch mesiacov (rozdiel na foto) boli nasledovné:

Obvod pása mínus 12 cm. telesná hmotnosť mínus 14 kg.

Tréningový manuál pre ženy Začni cvičiť s POHYBom for Women – rozdiel 3 mesiacov.

Nakoniec mi Stanka napísala takého hodnotenie:

Ako hodnotí tréningový manuál pre ženy Stanka.

Zhrnuté a podčiarknuté hodnotenie tréningového plánu Začni cvičiť s POHYBom for Women 10 z 10.

Hodnotenie tréningového manuálu Začni cvičiť s POHYBom for Women.

Ak chceš aj ty svoj tréningový manuál Začni cvičiť s POHYBom for Women môžeš si ho objednať cez náš eShop. Obratom ti knihu odošlem a už zajtra môžeš začať trénovať efektívne s cieľom stratiť tuk, definovať ženské krivky a zlepšiť svoje zdravie.

Začni cvičiť s POHYBom for Women si môžeš kúpiť po kliknutí na tento odkaz.

K dispozícií je aj kniha/tréningový manuál pre mužov Začni cvičiť s POHYBom for Men. Ten má rovnaký cieľ – nárast svalov, úbytok tuku, zlepšenie zdravia a flexibility, avšak s odlišným postupom vhodným pre úpravu postavy mužov.

Autor článku
Ľuboš Gsch
Ľuboš Gsch
Hlavný tréner
AHOJ. Srdečne ťa vítam na mojej stránke. Som profesionálny osobný tréner, otec dvoch detí, dvoch tréningových kníh a tohto blogu. Mojou úlohou je ukázať, že skvelé telo môže mať každý. A to s radosťou, dobrým pocitom zo seba samého a zábavne. Rád ťa prevediem procesom tréningu a tiež všetkým potrebným. Preto dosiahneš výsledky v podobe skvelej postavy, zdravia a kondície efektívne a bezpečne.

Ak ťa zaujíma môj príbeh navštív sekciu Osobný tréner – O mne

Ak ťa zaujímajú moje referencie navštív sekciu Osobný tréner – Naše boje referencie

V prípade otázok ma neváhaj kontaktovať prostredníctvom formulára.

viac o autorovi

Odporúčané produkty z nášho e-shopu