Mobilné fitko: Ako doma trénuje herečka Zuzana Vačková?

Trénovať doma ONLINE je super. Trénovať doma aj s trénerom a vybaveným fitkom je ešte viac super.

Herečka Zuzana Vačková je krásna žena. Svoju krásu si však pestuje nielen v salóne ale aj silovým tréningom. Do fitka však nechodí. Fitko chodí priamo k nej domov. Využíva tak nielen všetky benefity tréningu, ktorými môže tvarovať a zlepšovať svoju postavu. Tiež eliminuje všetky negatíva návštevy fitka ako sú dochádzanie, čakanie na stroje, mnohokrát aj pohľady verejnosti a v momentálnej situácií aj ochrana zdravia.

So Zuzanou sme trénovali vo fitku dlhodobo. Tréning sa stal súčasťou každodennej rutiny. Pri slovnom spojení tréningová rutina sa môže zdať, že tréning je samozrejmosť každého dňa. Aj keď Zuzana kladie na svoj tréning veľkú dôležitosť z dôvodu neustálej pracovnej vyťaženosti sú dni kedy na tréning čas nezostane.

Vtedy nastáva čas vybrať niečo dostupnejšie a zašportovať si inak. či už sa jedná o beh, chôdzu, venčenie psov, bicykel alebo kolieskové korčule, Zuzana nezaháľa.

Práve to je dôvod, pre ktorý vyzerá Zuzana stále fantasticky.

Ak je to možné, trénuje doma s mobilným fitkom, ak to možné nie je trénuje ONLINE (náš YT kanál) alebo podľa mojej tréningovej knihy Začni cvičiť s POHYBom for Women. Ak ani nie sú schodné ani tieto možnosti zašportuje si inak.

Ako Zuzana Vačková maká na svojich pekných ženských krivkách?

Rád by som napísal, že je to  prioritná zásluha Mobilného fitka a mňa ako trénera. Tak to ale nie je. Najväčšiu zásluhu na Zuzaninom tele má to, že cvičí pravidelne, na cvičenie si vždy (poväčšine) čas nájde nech už sa jedná o akýkoľvek výdaj kalórií.

Ak maká spolu s Mobilným fitkom, tréning doma sa zameriava najmä na ženské partie, spaľovanie tuku ale samozrejmosťou sú aj zdravotné cvičenia.

Tréning doma v plnom nasadení všetkých členov domácnosti.

Tréning je delený na najväčšie svalové reťazce. Nohy a zadok, brucho, chrbát a ostatné svalové partie. Zväčša dodržujeme aj poradie ale to nie je v tomto prípade prioritné.

Vzorový tréning celého tela so zameraním najmä na zadok a nohy vyzerá takto (popis jednotlivých cvikov nájdeš v našej dabatáze cvikov)

Golbet drep 3-5x – 15op.

Výpady vzad 3-5x – 15op.

SS Lyžiar 3x – 15op.

SS Korčuliar 3x – 15op.

Horolezec 4x – 15op.

Sklápačky 3x – 10op

Rozpažovanie 5x 10 – 15op

Uvedené hodnoty sérií, opakovaní a zátaže sú len orientačné.

Voľba sérií a opakovaní vrátane záťaže je nastavená individuálne pre každý tréning, nakoľko Zuzana má veľa aktivít. Preto zohľadňujeme jej predchádzajúci, prípadne nadchádzajúci tréning.

Krátke video o našom spoločnom tréningu nájdeš aj na webe Nového času TU.

Ako trénuje Zuzana Vačková? S trénerom a fitkom u seba doma.

Informácie zozbierané rokmi praxe uplatňujem vo všetkých produktoch smerujúcim k zlepšeniu postavy a života trénujúcich.

ONLINE video tréning z pohodlia obývačky  nájdeš úplne zadarmo v našej skupine na Facebooku Tím POHYB.

Osobná spolupráca – 3 mesačný komplexný program zmeny postavy s osobným trénerom – možný s projektom MobilnéFitko len v okrese Pezinok a Senec.

Knihy/tréningové manuály pre začiatočníkov – Začni cvičiť s POHYBom for Men a Začni cvičiť s POHYBom for Women.

Online video tréningový program Absolútny začiatočník určený úplným začiatočníkom na tréning doma.

Prípadne individuálne nastavenie tréningového a stravovacieho plánu podľa tvojich cieľov, potrieb a možností.

Ak sa ti tieto informácie páčili daj nám like a zdieľaj ich na sociálnych sieťach, naše page sú na FB POHYB.sk a Instagram pohybsk .

Alebo poznáš niekoho, pre koho by boli tieto informácie užitočné? Prosím, pošli mu tento článok.

Ďakujem ti.

V prípade, že máš otázky ohľadom uvedenej témy alebo spolupráce kontaktuj ma. Rád s tebou uvedenú tému preberiem, ak budem vedieť ako rád pomôžem.

Foto/video: archív pohyb.sk

Odporúčané produkty z nášho e-shopu