V-Trup: Chceš mať hrudník jak kostolný zvon? – tréning 6/6

Rozpáľte svoje prsné svaly na maximum a oni poriadne porastú

V-Trup: Chceš mať hrudník jak kostolný zvon? – tréning

U mužov natoľko obľúbené prsné svaly precvičujte v 16 – 30 sériách. Dbajte na kvalitnú techniku každého opakovania. Prsné svaly sa „vedia“ rozpáliť tak veľmi, ako máloktoré.

Tlaky na šikmej lavici hlavou hore

4 – 6 sérií po 5 – 12 opakovaní

Striedajte sklon lavičky (30 – 45 stupňov). Dodržiavajte celý rozsah pohybu. Činku pokladajte na hrudník v rozmedzí bradaviek a krku.

Bradlá

3 – 5 sérií, každá do maxima

Skončite prvé maximum. Lapte dych a pokračujte až do požadovaného počtu sérií.

Mohlo by Vás zaujímať – 12 pravidiel spaľovania tuku, vyrysovania svalov brucha i celého tela

Rozpažovanie na šikmej lavici hlavou hore

4 – 6 sérií, po 5 – 12 opakovaní

Striedajte sklon lavičky (30 – 45 stupňov). Spravidla uprednostňujem iný uhol ako som zvolil pri prvom cviku.

v trup véčko hrudník prsné svaly tréning nárast pohyb.sk

Pullover

4 – 6 sérií, po 4 – 8 opakovaní

Striedajte po tréningoch veľkú činku a jednoručku. V prípade, že nemáte zdravotné obmedzenie určite voľte variant kedy si o lavičku opriete len lopatky pričom zadok, spodok chrbtu a hlava budú mimo lavice. Držte po celej dráhe dostatočne lakte od seba, aby ste neprecvičili triceps namiesto prsných svalov.

Kľuky na adaptéroch alebo jednoručkách

5 sérií, každá do maxima

Nemusíte sa báť, že bude dlho trvať, kým sa unavíte. Ak ich budete robiť poriadne, naozaj ich veľa nebude. Skôr oveľa menej ako čakáte. Zvoľte postup ako na bradlách. Kľuky sú veľmi účinný cvik na rozvoj prsných svalov.

Tento tréning precvičte jeden krát týždenne.

Autor: Ľuboš Gsch

Foto: flickr.com

Odporúčané produkty z nášho e-shopu