Tréning na chudnutie a spaľovanie tuku: Seriál schudnite s POHYBom 16/21

Ako zvoliť druh tréningu pre efektívne chudnutie, rysovanie svalov a pálenie tukových zásob?

Tento článok (ebook) je z poslednej – tretej časti príručky. Zameriava sa na spôsoby tréningu, ktoré môžete využiť pri tvarovaní vašej postavy, snahe chudnúť, najmä však pri spaľovaní tuku.

Každý sme jedinečný. Z toho dôvodu je potrebné aj tréning upraviť podľa požiadaviek, ktoré požadujeme a najmä zvládneme realizovať. Kým začneme vyberať pre nás ten najlepší spôsob tréningu mali by sme poznať odpovede na nasledujúce otázky.

Prečo ste sa rozhodli chudnúť?

Aký je hlavný dôvod spaľovania tuku?

Chystáte sa na súťaž?

Sledujete tým zlepšenie zdravotného stavu?                                         

Chcete zvýšiť svoj športový výkon?

Alebo chcete vyzerať lepšie v plavkách pri vode?

Všetko sú rovnako dôležité ciele a možností ako sa k nim dopracovať je veľa. Dôležitosť poznania vášho cieľa (dôvodu chudnutia) môže zohrávať z dlhodobého hľadiska výrazný faktor ovplyvňujúci výber vhodného druhu tréningu, ktorý budete alebo by ste mali realizovať.

Čím viac sa venujete pohybovým aktivitám, tým menší máte predpoklad, že budete mať vysoký príjem kalórií. Čo znamená, že tým menšie máte riziko ukladania tuku na tele.

Pohybová aktivita zvyšuje aj váš bazálny metabolizmus. Keď posilňujete získavate ešte ďalšiu metabolickú výhodu. Svaly, ktoré cvičením nadobudnete sú metabolicky aktívne tkanivo spaľujúce tuk. A viac svalovej hmoty znamená vyšší kľudový metabolizmus.

Jednotlivé spôsoby tréningu budú detailnejšie popísané v nasledujúcich článkoch aj s počtom a názormi ľudí, ktorý so mnou ako osobným trénerom spolupracovali v období uplynulých 48 mesiacov.

Rozdelenie tréningových  metód a systémov môže byť veľmi rôznorodé. Pre tieto účely je vyberané jedno zo základných delení – podľa intenzity tréningu.

Intenzitu tréningu je možné využiť rovnako u silového, vytrvalostného alebo iného športového tréningu.

Spôsoby tréningu pre spaľovanie tuku a chudnutie:

1.Tréning, tréningová frekvencia a intenzita

2.Tréning nízkej intenzity,

3.Tréning strednej intenzity,

4.Tréning vysokej intenzity,

5.Zhrnutie tréningov a ich účinnosť.

Ak chceš mať všetky informácie o chudnutí (živinách, stravovaní a tréningu) pohromade neváhaj si zadarmo stiahnuť môj eBook. Nemáš čas čítať, analyzovať a skúšať?! Chceš presný a konkrétny plán na prestavbu tvojej postavy?! V takom prípade ti odporúčam službu = Individuálny tréningový a stravovací plán. Stále váhaš či to má vôbec nejaký význam? Pozri si výsledky tých, ktorí túto službu využili – osobný tréner – výsledky.

Autor článku
Ľuboš Gsch
Ľuboš Gsch
Hlavný tréner

AHOJ. Srdečne ťa vítam. Som profesionálny osobný tréner a s Mobilným fitkom pôsobím v Pezinku a v Senci.

Okrem toho som otec dvoch detí, dvoch kníh, minimalistického tréningového plánu na doma (Program P13) a tohto blogu. Mojou úlohou je ukázať ti, že skvelé telo môžeš mať aj TY. A to s radosťou, dobrým pocitom a zábavne. Prevediem ťa procesom tréningu a tiež všetkým potrebným. Výsledky v podobe skvelej postavy, zdravia a kondície dosiahneš efektívne, rýchlo a bezpečne.

Ak ťa zaujíma môj príbeh navštív sekciu Osobný tréner – O mne

Ak ťa zaujímajú moje referencie navštív sekciu Osobný tréner – Naše boje referencie

V prípade otázok ma neváhaj kontaktovať prostredníctvom formulára.

viac o autorovi

Odporúčané produkty z nášho e-shopu