Optimálny stravovací plán a ako ho zostaviť

Stravovanie podľa jednoduchých pravidiel, ktorými výrazne podporíš svoje tréningové ciele

Tento text zasielam vždy k vypracovaniu individuálneho stravovacieho plánu. Z praxe ti viem potvrdiť, že množstvo užívateľov, ktorý dodržujú tieto pravidlá dosahuje výrazne lepšie ciele svojho tréningového snaženia – spálenie prebytočného tuku, nárast svalov, zlepšenie kondície i zdravia. A to aj bez dodržiavania konkrétneho jedálnička.

Užívatelia sa väčšinovo riadia z dlhodobého hľadiska najmä týmito pravidlami.

Čo sa dozvieš v tomto článku:

Kalorický príjem – čo a najmä koľko jesť, ako ho zostaviť pre chudnutie, priberanie alebo udržiavanie.

Cyklovanie – ako jesť s minimom obmedzení a maximálnym efektom.

Frekvencia jedál – ako často jesť a podľa čoho voliť frekvenciu.

Doplňovanie tekutín – koľko, čoho a najmä prečo piť.

Potraviny zaradené v stravovacom pláne – aké potraviny zaradiť do tvojho stravovacieho plánu a prečo.

Úprava potravín – ako potraviny upravovať.

Váženie jedla – ako veľmi je potrebné si jedlo vážiť a aké benefity ti (ne)váženie ponúka.

Jedlo a tréning – aký časový odstup medzi jedlom a tréningom by si mal/a zvoliť.

Doplnky výživy a Proteín – ako často užívať proteín prípade ako zvoliť ďalšiu suplementáciu.

Autor článku
Ľuboš Gsch
Ľuboš Gsch
Hlavný tréner
AHOJ. Srdečne ťa vítam na mojej stránke. Som profesionálny osobný tréner, otec dvoch detí, dvoch tréningových kníh a tohto blogu. Mojou úlohou je ukázať, že skvelé telo môže mať každý. A to s radosťou, dobrým pocitom zo seba samého a zábavne. Rád ťa prevediem procesom tréningu a tiež všetkým potrebným. Preto dosiahneš výsledky v podobe skvelej postavy, zdravia a kondície efektívne a bezpečne.

Ak ťa zaujíma môj príbeh navštív sekciu Osobný tréner – O mne

Ak ťa zaujímajú moje referencie navštív sekciu Osobný tréner – Naše boje referencie

V prípade otázok ma neváhaj kontaktovať prostredníctvom formulára.

viac o autorovi

Odporúčané produkty z nášho e-shopu