Koľko hodín driny treba na spálenie 1kg tuku?!

1 kilogram tuku je v poriadku. ALE čo ak je tých kg na tele oveľa viac - 10?, 20?, 30?...

Predtým, ako si začal s tréningom, ktorý ti zaručí splnenie sna po lepšej postave či zlepšení zdravotného stavu si sa určite zamyslel nad tým, koľko času ti to zaberie. Sme národ zvedavý a práve preto nás zaujíma aj otázka „Koľko hodín driny treba na spálenie 1kg tuku?“.

Predstavujem ti prehľad toho, koľko hodín ti zaberie spálenie 1kg tuku.

Len pre zaujímavosť 1 kilogram tuku je v prepočte 9000 kalórií – berieme prepočet 1g tuku = 9 kalórií. V skutočnosti je to á 7500 kalórií, pretože tuk na tele obsahuje ďalšie látky. Podstatu to však nemení.

Ak chceš spáliť toto množstvo tuku pravdepodobne sa zapotíš:

Squash – 11 hodín a 15 minút
Prechádzka so psom – 45 hodín
Tenis – 16 hodín a 30 minút
Aerobik – 15 hodín
Pilates – 36 hodín
Šprinty – 7 hodín a 30 minút
Beh – 16 hodín a 30 minút
Plávanie – 16 hodín a 30 minút
Jazda na kolieskových korčuliach – 15 hodín
Lyžovanie – 15 hodín
Posilňovanie – 20 hodín
Golf – 30 hodín
Bojové športy – 10 hodín a 30 minút

Pre porovnanie, na spálenie kilogramu tuku oddychovaním pri sledovaní TV si vyhraď čas približne 90 hodín.

Fyzická aktivita je nielen prostriedkom k spaľovaniu tuku, ale spája sa s ňou nespočetne veľa benefitov, z ktorých najdôležitejšie sú najmä pre neaktívnych ľudí posilnenie svalstva, pozitívny vplyv na metabolickú výmenu, vyplavovanie endorfínov, zlepšenie nálady a spánku.

S tréningom ti môžu pomôcť tréningové manuály pre začiatočníkov. Začni cvičiť s POHYBom for Men pre mužov a Začni cvičiť s POHYBom for Women pre ženy.

Manuály sú knihy, ktoré obsahujú kompletný tréningový postup od A do Z v prehľadnej a jednoduchej forme tak, aby si pri dodržaní tohto jednoduchého postupu dosiahol výborné tréningové výsledky.

Button - Začni cvičiť s POHYBom for Men tréningový manuál

Foto: flickr.com

Autor článku
Ľuboš Gsch
Ľuboš Gsch
Hlavný tréner

AHOJ. Srdečne ťa vítam. Som profesionálny osobný tréner a s Mobilným fitkom pôsobím v Pezinku a v Senci.

Okrem toho som otec dvoch detí, dvoch kníh, minimalistického tréningového plánu na doma (Program P13) a tohto blogu. Mojou úlohou je ukázať ti, že skvelé telo môžeš mať aj TY. A to s radosťou, dobrým pocitom a zábavne. Prevediem ťa procesom tréningu a tiež všetkým potrebným. Výsledky v podobe skvelej postavy, zdravia a kondície dosiahneš efektívne, rýchlo a bezpečne.

Ak ťa zaujíma môj príbeh navštív sekciu Osobný tréner – O mne

Ak ťa zaujímajú moje referencie navštív sekciu Osobný tréner – Naše boje referencie

V prípade otázok ma neváhaj kontaktovať prostredníctvom formulára.

viac o autorovi

Odporúčané produkty z nášho e-shopu