Kedy budem mať kocky na bruchu? – 3 kroky k vyrysovanému bruchu

3 kroky k vyrysovanému bruchu a skvele vyzerajúcej postave.

Jedna najčastejších otázok vôbec, bez rozdielu pohlavia. Je vyrysované brucho s kockami také dôležité? Aj keď je dôležitosť relatívna, určite je. Vyrysované alebo ešte lepšie „vykockované“ brucho je bezpochyby symbol zdravia, sebavedomia aj atraktivity.

Ak budeš mať  viditeľné brušné svaly (kocky) budeš zdravý, atraktívnejší, tým sebavedomejší a tým sa zlepší kvalita tvojho života. Neplatí to len o vyrysovaných brušných svaloch ale skôr o fyzickom tréningu celkovo. Tréningom a vlastnou atraktivitou prepojíš svoju psychickú pohodu a fyzickú krásu.

ČO urobiť preto, aby si mal/a vysekané brucho?

1. Cvič

2. Kvalitne sa stravuj

3. Cvič a kvalitne sa stravuj permanentne

Aké otrepané, však? Každý to hovorí, všade čítaš to isté, stále dookola to isté. Takže ako sa dopracovať k tým kockám na bruchu??! Stále si myslíš, že je za tým niečo viac?! Skúsme rozobrať jednotlivé body.

1. Cvič – trénuj – makaj

Cvič znamená cvič! Neznamená to rob brušáky, rob plank, rob istý cvik, to vôbec nie. Vždy je potrebné robiť akýsi súbor cvičení, ktorý má každý z nás iný a po zohľadnení individualít, každý deň iný. Tento súbor cvičení ber ako tréningový plán alebo tréningový systém, ktorý zapája najväčšie svalové reťazce na tvojom tele. Práve komplexnosť s možnosťou individuálneho nastavenia pracujem v tréningových manuáloch, ONLINE tréningoch ale tiež osobne v tréningových programoch (Antistarnúci tréningový program, FIT komplexný tréningový program)

Neexistuje a nikdy existovať nebude lepší alebo horší cvik. Všetky cviky sú lepšie alebo horšie podľa tvojej techniky prevedenia a tvojich individuálnych možností. Doprevádzané sú však najmä pravidelnosťou.

vyrysovane svaly kocky na bruchu ako vyrysovat brucho pohyb.sk

 2. Kvalitne sa stravuj

Tvoja strava by sa mala skladať zo širokého spektra látok, ktoré obsahujú všetky makro aj mikroživiny. Ovocie a zelenina by mali byť pevnou súčasťou jedálnička. Sladkosti, keksíky, tukové koláče a pod. tam nemajú čo hľadať, resp. mal by si ich konzumovať len správnej (malej) miere. Ak vieš (pretože veľa ľudí vie) kde v redukcií tukových zásob robíš chybu, prečo ju dookola opakuješ? Nemusíš na to ísť „zhurta“, práve naopak – pomaly. Zaraď ovocie, potom vyhoď sladkosti ak zvládaš pokračuj. Vyhoď z jedálnička napr. vyprážané a zaraďte zeleninu. Alebo aspoň vyprážané nahraď iným pečeným, vareným, duseným, to je jedno len urob zmenu k lepšiemu.

Týmto spôsobom sa musíš ku svojím kockám na bruchu doslova prejesť.

“Pomaly ale isto” je v tomto prípade veľmi trefné príslovie.

 3. Cvič a stravuj sa kvalitne permanentne

Ak proces z bodu 1. a 2. nebude permanentný a budeš mať neustále dovolenky, prestávky, voľné dni a podobne – Aj tvoje vyrysované, „vykockované“, vysekané brucho bude dovolenkovať pod vrstvou tuku. A do doby, kým s tým sám niečo neurobíš, to tak aj zostane.

V prípade, že si nevieš rady s problematikou vyrysovania brušných svalov neváhaj ma kontaktovať. Tréningu sa venujem od roku 1999, za ten čas som vytvoril niekoľko tréningových/informačných návodov, ktoré ti v budovaní skvelého tela pomôžu.

Informácie zozbierané rokmi praxe uplatňujem vo všetkých produktoch smerujúcim k zlepšeniu postavy a života trénujúcich.

Osobná spolupráca – 3 mesačný komplexný program zmeny postavy s osobným trénerom – možný s projektom MobilnéFitko len v okrese Pezinok a Senec.

Konkrétne informácie o programe nájdeš v samostatných článkoch Antistárnuci tréningový program a FIT komplexný tréningový program.

Knihy/tréningové manuály pre začiatočníkov – Začni cvičiť s POHYBom for Men a Začni cvičiť s POHYBom for Women.

Online video tréningový program Absolútny začiatočník určený úplným začiatočníkom na tréning doma.

Prípadne individuálne nastavenie tréningového a stravovacieho plánu podľa tvojich cieľov, potrieb a možností.

Ak sa ti tieto informácie páčili daj nám like a zdieľaj ich na sociálnych sieťach, naše page sú na FB POHYB.sk a Instagram pohybsk .

Alebo poznáš niekoho, pre koho by boli tieto informácie užitočné? Prosím, pošli mu tento článok.

Ďakujem ti.

V prípade, že máš otázky ohľadom uvedenej témy alebo spolupráce kontaktuj ma. Rád s tebou uvedenú tému preberiem, ak budem vedieť ako rád pomôžem.

Foto: goodfon.com

Autor článku
Ľuboš Gsch
Ľuboš Gsch
Hlavný tréner

AHOJ. Srdečne ťa vítam. Som profesionálny osobný tréner a s Mobilným fitkom pôsobím v Pezinku a v Senci.

Okrem toho som otec dvoch detí, dvoch kníh, minimalistického tréningového plánu na doma (Program P13) a tohto blogu. Mojou úlohou je ukázať ti, že skvelé telo môžeš mať aj TY. A to s radosťou, dobrým pocitom a zábavne. Prevediem ťa procesom tréningu a tiež všetkým potrebným. Výsledky v podobe skvelej postavy, zdravia a kondície dosiahneš efektívne, rýchlo a bezpečne.

Ak ťa zaujíma môj príbeh navštív sekciu Osobný tréner – O mne

Ak ťa zaujímajú moje referencie navštív sekciu Osobný tréner – Naše boje referencie

V prípade otázok ma neváhaj kontaktovať prostredníctvom formulára.

viac o autorovi

Odporúčané produkty z nášho e-shopu