1. mesiac zmeny postavy s osobným trénerom alebo ako Ľubka začala svoju premenu

Uvažujete nad premenou svojho tela? Alebo života? Ako vám vie pomôcť osobný tréner?

Sme súčasťou rýchlej a hektickej doby. Dôsledkom čoho sa nám stáva, že na seba zabudneme… ak nie úplne, vo svojom živote sa dobrovoľne postavíme na jednu z posledných pozícií vlastného hodnotového rebríčka.

Deti, rodina, partner, práca, domácnosť, škola. Povinností stále viac, času stále rovnako… a na JA nezostane čas. Ak tento príbeh nepoznáte patríte k tej menšej časti obyvateľstva. Je to takto správne? Bohužiaľ takto žijeme? Našťastie takto žijeme?

Stávame sa súčasťou stále väčšieho kolotoča kedy nemáme čas… útechu hľadáme v jedle na gauči. Ľubka je bývala gymnastka, matka a manželka. Kolotoč denných povinností detí, práce, rodiny, domácnosti ju natoľko vyťažoval, že sama zostala v úzadí svojho života. Opakovane chudla a priberala. Niekoľkokrát sa jej podarilo schudnúť, pravidelne sa zapájala do súťaží chudnutia, ktoré dokonca viackrát vyhrala. Dlhodobo však svoju formu nevedela udržať aj z dôvodu kolotoča povinností.

4-násobná matka Ľubka sa rozhodla niečo zmeniť. Na úvodnom stretnutí sme si dohodli pravidlá a ciele. Naša spolupráca začala v marci.

Kde sme štartovali?

Na hmotnosti 72,7 kg, s obvodom pásu 97 cm a tuku 35,9% v značnom hneve, permanentnej únave a frustrácií.

Čo sme robili?

Ľubke sme upravili jedálniček obsahujúci 3 hlavné jedlá. V rámci tréningového procesu sme sa zamerali na veľké svalové partie a adaptáciu tela na záťaž. Kľuky, drepy a mŕtve ťahy sú pevnou súčasťou našich tréningov. Z týchto riadkov môžu úpravy a proces pôsobiť veľmi jednoducho. Absolvovať ho však nie je nič jednoduché. Povinností neubudlo, času je stále rovnako. Jediné čo sa zmenilo je prístup – CHCEM.

Kde sme po 1. mesiaci?

Na hmotnosti 71,4 kg, s obvodom pásu 95 cm a tuku 34,8%, bez hnevu, únavy a frustrácií.

Nie, nie je to ešte celkom úplne tak ako by malo byť. Ale naša situácia sa výrazne zlepšila, fyzicky a najmä mentálne. To je ten najdôležitejší krok.

Pre niekoho dosiahnutý výsledok za 1.mesiac možno bude málo. Avšak pre nás je veľmi veľký. Prvý mesiac absolvovania premeny postavy totiž nemá byť zameraný na chudnutie aj keď to je prioritným cieľom. Cieľom prvého mesiaca je telo i našu hlavu čo najviac a najlepšie pripraviť na premenu, ktorá bude nasledovať.  Naše merateľné výsledky by mohli byť za toto obdobie oveľa lepšie. ALE.

My nerobíme rýchle a lacné výsledky bez námahy. Áno, z reklám ich určite poznáte „mínus 10cm na obvode pásu za 3dni“ alebo „ nárast 10 kg svalov za mesiac.“

Náš výsledok je fantastický. Nie, pre parametre, ktoré sme nadobudli. Tvarovanie postavy sa teraz len začína. Náš výsledok je fantastický preto, že sme spoločne vybudovali skvelý základ (fyzicky i psychicky) na premenu, ktorá možno inšpiruje aj vás.

Celkový fyzický rozdiel za 1. mesiac:

Hmotnosť -1,3kg

Obvod pása -2cm

Tuk – 1,1%

Nefyzický rozdiel za 1. mesiac:

Odstránenie chronickej únavy, frustrácie, hnevu a nespokojnosti, ktoré prebudili bojovnosť, cieľavedomosť a zvýšili sebahodnotu.

Nefyzické výsledky pri chudnutí? Nie, nie sme žiadny ezoterici. Predstavte si nasledujúcu situáciu (možno vám bude blízka).

Idete na oslavu, párty alebo s partiou len tak posedieť. Viete, že chcete so svojou postavou a životom niečo robiť.

  • Viete, že lamentovaním o zlej situácií, nedostatku času, nešťastí a nedostatku možností nič nezmeníte (mimochodom to tiež nie je fyzické).
  • Viete, že ak chcete vlastniť peknú figúru a byť zdravý mali by ste sa alkoholu, čipsom, koláčom, rezňom a podobným artiklom vyhýbať. Všetko toto viete.

Pomôže vám väčší biceps alebo menší zadok, resp. niečo fyzické v tejto situácií? Nie. Jedine, že by vás niekto tým väčším bicepsom vedel zabrániť dať si ten chutne vyzerajúci koláč, po ktorom steká čokoláda.

Čo vám pomôže je jasná myseľ, cieľavedomosť, bojovnosť a váženie si samého seba. A to je práve to čo sa nám s Ľubkou podarilo vybudovať prvý mesiac.

Aby sme neprezradili všetko viditeľné v prvom diely (budú 3) uvádzame na ilustráciu 2 videá.

Na prvom vidíte Ľubku pri rozcvičke prvého tréningu, do ktorého dala maximum.

Na druhom vidíte Ľubku pri rozcvičke posledného tréningu prvého mesiaca, ktorú zvládla bez zadýchania.

Budem, rád ak tento príbeh ľudí inšpiruje. Poznáte niekoho komu môže byť inšpiráciou?

Ako Ľubka pokračovala v ďalšom mesiaci svojej premeny sa dozviete po v tomto linku.

Chcete začať so svojou premenou a neviete ako? Pomôžem vám!

Ak chcete začať podobnú premenu ako Ľubka, rád vám pomôžem. Vypracujem vám individuálny tréningový a stravovací plán na mieru podľa vašich požiadaviek, tak aby ste dosiahli cieľ, ktorý si stanovíte. Spravte prvý krok k vášmu nového telu.

Foto: goodfon.su

Autor článku
Ľuboš Gsch
Ľuboš Gsch
Hlavný tréner

AHOJ. Srdečne ťa vítam. Som profesionálny osobný tréner a s Mobilným fitkom pôsobím v Pezinku a v Senci.

Okrem toho som otec dvoch detí, dvoch kníh, minimalistického tréningového plánu na doma (Program P13) a tohto blogu. Mojou úlohou je ukázať ti, že skvelé telo môžeš mať aj TY. A to s radosťou, dobrým pocitom a zábavne. Prevediem ťa procesom tréningu a tiež všetkým potrebným. Výsledky v podobe skvelej postavy, zdravia a kondície dosiahneš efektívne, rýchlo a bezpečne.

Ak ťa zaujíma môj príbeh navštív sekciu Osobný tréner – O mne

Ak ťa zaujímajú moje referencie navštív sekciu Osobný tréner – Naše boje referencie

V prípade otázok ma neváhaj kontaktovať prostredníctvom formulára.

viac o autorovi

Odporúčané produkty z nášho e-shopu