Chrbát ako “letisko” – 3 rady, ktoré vám pomôžu

3 tipy ako na rozvoj chrbtového svalstva

Chrbát je najväčšou svalovou skupinou hornej polovice tela. Každý v gyme, kto vás len trošku upútal nadpriemerným výzorom, nemá problém vyskočiť na hrazdu a bez zapotenia urobiť 10-15 opakovaní zhybov.

Zhyby sú liek na váš svalový rozvoj.

Je jedno, aký cieľ zohráva vaša návšteva gymu alebo športoviska. V prípade tréningu chrbtového svalstva je tento čas najlepšou investíciou snahy a času. Ponúkame vám tri rady, ako zväčšiť muskularitu chrbtového svalstva. Vyskúšajte tieto veľmi jednoduché tréningové tipy počas jedného mesiaca a uvidíte, čo vám prinesú.

"svalnaty

1. Striedajte úchop

  • Široko, úzko, striedavo …

2. Striedajte uchopenie

  • Protistojné, podhmat, nadhmat, na 2 prstoch, na uterákoch …

3. Striedajte pohyb

  • Do strán, pomalé, rýchle, striedavé, výbušné …

 

Akýkoľvek variant si vyberiete – bude účinný. Ak si vyberiete jeden, bude účinný krátkodobo. Ak varianty budete pravidelne obmieňať, budú účinné dlhodobo.

Autor: Ľuboš Gsch

Foto: flickr.com

Odporúčané produkty z nášho e-shopu