Sklápačky

Sklápačky sú jedným zo základných cvikov zameraných na svaly brucha. Jedná sa o pomerne náročný cvik určený najmä pokročilým.

Alternatívne názvy cviku Sklápačky:

  • sklapovačky, sklápačky v ľahu.

Sklápačky zaťažujú prioritne komplexne svaly brucha. K aktivácií svalov brucha dochádza z hornej i spodnej časti preto sa väčšinovo zaraďujú na začiatku tréningu ako základný prípadne jediný cvik.

Prioritne zaťažené svaly pri cvičení Sklápačky:

  • Brucho.

Ako správne cvičiť Sklápačky?

  • Ľahni si na chrbát a pozdĺž podložky/zeme vystri ruky aj nohy,
Sklápačky, základný cvik na brucho – štartovacia pozícia.
  • S výdychom dvíhaj oproti sebe obe nohy aj ruky tak, že sa stretnú nad úrovńou brucha,
Sklápačky, základný cvik na brucho technika a prevedenie cviku
Sklápačky, základný cvik na brucho – koncová pozícia.
  • Následne sa pomalým koordinovaným pohybom vráť do pôvodnej pozície.

Ďalšie rady ako správne cvičiť Sklápačky:

Pohyb by mal byť prioritne vedený cez brušné svalstvo. V štartovacej pozícií by mala byť hlava (lopatky) nadvihnuté, aby sa nedotýkali zeme – tým dôjde k aktivácií brušného svalstva ešte predtým ako vznikne samotný pohyb cviku..

Nevieš ako jednotlivé techniky a cviky kombinovať v tréningu tak, aby ti sa tvoja postava a kondícia menila? Chceš trénovať systematicky, dosahovať výsledky a tak, aby ťa tréning bavil?

Jednotlivé cviky podľa kategórií zahŕňa aj kompletný tréningový plán Program P13, minimalistický tréningový systém prinášajúci maximálne výsledky.

Program P13 je navhrnutý tak, aby si si ho vedel/a maximálne prispôsobiť, stiahnuť do mobilu a odcvičiť doma alebo hocikde ti bude vyhovovať. Viac informácií o Programe P13 nájdeš TU.

Ak budeš mať otázky, ktorý z cvikov je pre teba vhodný, neváhaj ma kontaktovať cez kontaktný formulár. Rád ti s výberom pomôžem.

Video – ako správne cvičiť sklápačky.

Odporúčané produkty z nášho e-shopu