Rozpažovanie na Peck-decku

Rozpažovanie na Pec-decku

Rozpažovanie na Pec-decku je izolovaný cvik na prsné svaly. Využíva sa najmä ako doplnok v tréningu hrudníku.

Alternatívne názvy cviku Rozpažovanie na Pec-decku:

  • Rozpažky na Pec-decku, Pec-deck.

Rozpažovanie na Pec-decku je izolovaný cvik s prioritným zameraním na svaly pŕs. Využíva sa najmä ako druhý alebo doplňujúci cvik pri tréningu prsných svalov.

Prioritne zaťažené svaly pri cvičení Rozpažovanie na Pec-decku:

  • Prsia.

Ako správne cvičiť Rozpažovanie na Pec-decku?

  • Posaď sa do stroja Pec-deck.

Technika a popis cviky Rozpažovanie na Pec-decku pohyb sk Michael Achberger

  • Tesne pod výškou ramien chyť každou rukou držadlo.
  • Priblíž ruky držadlami k sebe a napni prsia.

Technika a popis cviky Rozpažovanie na Pec-decku pohyb sk Michael Achberger

  • Lopatky drž stále zatiahnuté vzadu, nepredkláňaj sa.
  • Smerom dopredu vydychuj, keď idú ruky od seba nadychuj.

Ďalšie rady ako správne cvičiť Rozpažovanie na Pec-decku:

Počas celej doby vykonávania cviku drž ramená dolu a snaž sa o to, aby sa do činnosti nezapájali.

Nevieš ako jednotlivé techniky a cviky kombinovať v tréningu tak, aby ti sa tvoja postava a kondícia menila? Chceš trénovať systematicky, dosahovať výsledky a tak, aby ťa tréning bavil?

Kompletné tréningové programy pre začiatočníkov vo forme knihy nájdeš v tréningových manuáloch (pre ženy a pre mužov) alebo v členstve (členstvo v POHYBe).

Ak budeš mať otázky, ktorý z programov je pre teba vhodný, neváhaj ma kontaktovať cez kontaktný formulár. Rád ti s výberom pomôžem.

Odporúčané produkty z nášho e-shopu