Príťahy jednoručky k brade

Príťahy jednoručky k brade je cvik na ramená. Rozvíja najmä strednú hlavu deltového svalu a trapézy.

Alternatívne názvy cviku Príťahy jednoručky k brade:

  • príťahy k brade.

Príťahy jednoručky k brade zaťažuje prioritne svaly ramien a to strednú hlavu a trapézy. Zväčša sa zaraďuje ako doplnkový cvik.Vhodný pre začiatočníkov i pokročilých.

Prioritne zaťažené svaly pri cvičení Príťahy jednoručky k brade:

  • Ramená.

Ako správne cvičiť Príťahy jednoručky k brade?

  • Postav sa nohami blízko seba,
  • Brucho je spevnené, chrbát nie je prepnutý ale rovný,
  • Uchop činku oboma rukami, východisková poloha činky ja úrovni rozkroku.
Príťahy k brade, cvik na ramená – východisková pozícia.
  • S výdychom pritahni oboma rukami činku k brade, pričom kopíruješ telo (brucho a hruď) a lakte smerujú stále hore.
Príťahy k brade, cvik na ramená – koncová pozícia.
  • Následne po rovnakej dráhe s nádychom činku spúšťaj do štartovacej polohy.

Ďalšie rady ako správne cvičiť Príťahy jednoručky k brade:

Pohyb by mal byť prioritne vedený plynule cez svaly ramien a trapézov.

Nevieš ako jednotlivé techniky a cviky kombinovať v tréningu tak, aby ti sa tvoja postava a kondícia menila? Chceš trénovať systematicky, dosahovať výsledky a tak, aby ťa tréning bavil?

Kompletné tréningové programy pre začiatočníkov vo forme knihy nájdeš v tréningových manuáloch (pre ženy a pre mužov) alebo v členstve (členstvo v POHYBe).

Ak budeš mať otázky, ktorý z programov je pre teba vhodný, neváhaj ma kontaktovať cez kontaktný formulár. Rád ti s výberom pomôžem.

Odporúčané produkty z nášho e-shopu