Príťahy jednoručky k brade

Príťahy jednoručky k brade je cvik na ramená. Rozvíja najmä strednú hlavu deltového svalu a trapézy.

Alternatívne názvy cviku Príťahy jednoručky k brade:

  • príťahy k brade.

Príťahy jednoručky k brade zaťažuje prioritne svaly ramien a to strednú hlavu a trapézy. Zväčša sa zaraďuje ako doplnkový cvik.Vhodný pre začiatočníkov i pokročilých.

Prioritne zaťažené svaly pri cvičení Príťahy jednoručky k brade:

  • Ramená.

Ako správne cvičiť Príťahy jednoručky k brade?

  • Postav sa nohami blízko seba,
  • Brucho je spevnené, chrbát nie je prepnutý ale rovný,
  • Uchop činku oboma rukami, východisková poloha činky ja úrovni rozkroku.
Príťahy k brade, cvik na ramená – východisková pozícia.
  • S výdychom pritahni oboma rukami činku k brade, pričom kopíruješ telo (brucho a hruď) a lakte smerujú stále hore.
Príťahy k brade, cvik na ramená – koncová pozícia.
  • Následne po rovnakej dráhe s nádychom činku spúšťaj do štartovacej polohy.

Ďalšie rady ako správne cvičiť Príťahy jednoručky k brade:

Pohyb by mal byť prioritne vedený plynule cez svaly ramien a trapézov.

Nevieš ako jednotlivé techniky a cviky kombinovať v tréningu tak, aby ti sa tvoja postava a kondícia menila? Chceš trénovať systematicky, dosahovať výsledky a tak, aby ťa tréning bavil?

Jednotlivé cviky podľa kategórií zahŕňa aj kompletný tréningový plán Program P13, minimalistický tréningový systém prinášajúci maximálne výsledky.

Program P13 je navhrnutý tak, aby si si ho vedel/a maximálne prispôsobiť, stiahnuť do mobilu a odcvičiť doma alebo hocikde ti bude vyhovovať. Viac informácií o Programe P13 nájdeš TU.

Ak budeš mať otázky, ktorý z cvikov je pre teba vhodný, neváhaj ma kontaktovať cez kontaktný formulár. Rád ti s výberom pomôžem.

Odporúčané produkty z nášho e-shopu