Príťahy expanderu v predklone s osou

Príťahy expanderu v predklone s osou je cvik zameraný na chrbtové svaly. Jedná sa o alternatívu cviku príťahy v predklone s činkou, pričom využitý je expander (odporová guma).

Alternatívne názvy cviku Príťahy expanderu v predklone s osou:

  • príťahy v preklone, príťahy expanderu v predklone, príťahy v predklone s odporovou gumou.

Príťahy expanderu v predklone s osou je alternatívnym cvik Priťahu v predklone s veľkou činkou. Využitie odporovej gumy (expanderu) tu nahrádza činku. Cvik sa zameriava prioritne na chrbát resp. svaly chrbta.

Prioritne zaťažené svaly pri cvičení Príťahy expanderu v predklone s osou:

  • Chrbát.

Ako správne cvičiť Príťahy expanderu v predklone s osou?

  • Postav sa na šírku ramien,
  • Predkloň sa tak, aby bol chrbát rovný (nie prepnutý) a hlava v predĺžení chrbátu,
Príťahy expanderu v predklone s osou popis a technika cviiku na chrbát
Príťahy expanderu v predklone s osou
  • Oboma nohami prišliapni expander a jeho stredom prevleč osu (palicu, činku, …),
  • Odpor nastav tak, aby expander vytváral napätie svalov už v spodnej polohe,
Príťahy expanderu v predklone s osou popis a technika cviku na chrbát
Príťahy expanderu v predklone s osou.
  • Následne s výdychom osu pritiahni k hrudi,
  • Vráť sa do štartovacej pozície..

Ďalšie rady ako správne cvičiť Príťahy expanderu v predklone s osou:

Celý pohyb by mal prechádzať cez svaly chrbta. Zdrojom ťahu by mala byť oblasť lopatiek, ktoré v koncovej pozícií stláčaš.

Nevieš ako jednotlivé techniky a cviky kombinovať v tréningu tak, aby ti sa tvoja postava a kondícia menila? Chceš trénovať systematicky, dosahovať výsledky a tak, aby ťa tréning bavil?

Kompletné tréningové programy pre začiatočníkov vo forme knihy nájdeš v tréningových manuáloch (pre ženy a pre mužov) alebo v členstve (členstvo v POHYBe).

Ak budeš mať otázky, ktorý z programov je pre teba vhodný, neváhaj ma kontaktovať cez kontaktný formulár. Rád ti s výberom pomôžem.

Odporúčané produkty z nášho e-shopu