Predpažovanie s therabandom

Predpažovanie s therabandom

Predpažovanie s therabandom je cvik zameraný na precvičenie ramien. Môže sa jednať o doplnkový cvik v kondičnom tréningu alebo tiež cvik vhodný na kompenzáciu.

Alternatívne názvy cviku Predpažovanie s therabandom:

  • Predpažky s therabandom, predpažovanie s odporovou gumou.

Predpažovanie s therabandom je cvik na ramená. Theraband zabezpečuje špecifický (stupňujúci) sa odpor. Tento druh predpažovanie je využiteľný v kondičnom i kompenzačnom tréningu alebo ako rehabilitácia.

Prioritne zaťažené svaly pri cvičení Predpažovanie s therabandom:

  • Ramená.

Ako správne cvičiť Predpažovanie s therabandom?

  • Postav sa vzpriamene.
  • Jednou nohou v strede zošliapni theraband.

predpazovanie s therabandom popis a technika cviku na ramena pohyb sk nika berecova

  • Uchop konce therabandu tak, aby malíčky smerovali nadol – toto je východzia pozícia.
  • Napnutím svalov ramien, s výdychom predpaž ruky pred seba do výšky ramien.

predpazovanie s therabandom popis a technika cviku na ramena pohyb sk nika berecova (1)

  • Ruky spusti späť.

Ďalšie rady ako správne cvičiť Predpažovanie s therabandom:

Pohyb s therabandom by mal byť kontrolovaný s aktívnou brušnou stenou a pravidelným dýchaním.

Nevieš ako jednotlivé techniky a cviky kombinovať v tréningu tak, aby ti sa tvoja postava a kondícia menila? Chceš trénovať systematicky, dosahovať výsledky a tak, aby ťa tréning bavil?

Kompletné tréningové programy pre začiatočníkov vo forme knihy nájdeš v tréningových manuáloch (pre ženy a pre mužov) alebo v členstve (členstvo v POHYBe).

Ak budeš mať otázky, ktorý z programov je pre teba vhodný, neváhaj ma kontaktovať cez kontaktný formulár. Rád ti s výberom pomôžem.

Odporúčané produkty z nášho e-shopu