Francúzsky tlak s veľkou činkou v ľahu

Francúzsky tlak s veľkou činkou v ľahu je jedným zo základných cvikov na triceps. Pre tricepsový sval má komplexné zameranie, z toho dôvodu sa využíva ako objemový i tvarovací cvik.

Alternatívne názvy cviku Francúzsky tlak s veľkou činkou v ľahu:

  • francúzsky tlak, francúzsky tlak v ľahu, francúzske tlaky v ľahu.

Francúzsky tlak s veľkou činkou v ľahu je rozšíreným základným cvikom zameraným na triceps. Všetky tricepsové hlavy pracujú komplexne, z toho dôvodu je vhodný ako objemový i tvarovací cvik pre zadnú stranu ruky.

Prioritne zaťažené svaly pri cvičení Francúzsky tlak s veľkou činkou v ľahu:

  • Triceps.

Ako správne cvičiť Francúzsky tlak s veľkou činkou v ľahu?

  • Ľahni si na voľnú lavicu,
  • Uchop veľkú činku tak, ako by si vykonával benčpres, pričom zvoľ úchop na šírku ramien alebo o niekoľko cm užšie,
Francúzsky tlak s veľkou činkou v ľahu - cvik na triceps.
Francúzsky tlak s veľkou činkou v ľahu – cvik na triceps.
  • Oblúkom spúšťaj činku smerom nad čelo hlavy,
  • Pri spustení drž lakte v pevnej šírke a len minimálne (1-2cm) ich spusti za činkou,
Francúzsky tlak s veľkou činkou v ľahu - cvik na triceps.
Francúzsky tlak s veľkou činkou v ľahu – cvik na triceps.
  • S výdychom vytlač činku do pôvodnej polohy.

Ďalšie rady ako správne cvičiť Francúzsky tlak s veľkou činkou v ľahu:

Celý pohyb by mal prechádzať cez svaly tricepsu. Pohyb by mal byť plynulý a plne kontrolovaný pri zdvihu aj vypúšťaní.

Nevieš ako jednotlivé techniky a cviky kombinovať v tréningu tak, aby ti sa tvoja postava a kondícia menila? Chceš trénovať systematicky, dosahovať výsledky a tak, aby ťa tréning bavil?

Kompletné tréningové programy pre začiatočníkov vo forme knihy nájdeš v tréningových manuáloch (pre ženy a pre mužov) alebo v členstve (členstvo v POHYBe).

Ak budeš mať otázky, ktorý z programov je pre teba vhodný, neváhaj ma kontaktovať cez kontaktný formulár. Rád ti s výberom pomôžem.

Francúzsky tlak s veľkou činkou v ľahu.

Odporúčané produkty z nášho e-shopu