Drep s výskokom

Drep s výskokom

Drep s výskokom je alternatívou drepu. Využíva sa u všetkých výkonnostných kategórií (okrem nadváhy a obezity). Jedná za o základný cvik (drep), z ktorého nasleduje výskok. Využitie je najmä pre kondičný rozvoj a výbušnosť.

Alternatívne názvy cviku Drep s výskokom:

  • Drepy s výskokom, drepy s výskokom s rukami nad hlavou, drep s výskokom a tlesknutím nad hlavou.

Drep s výskokom je cvik s prioritným zameraním na svaly nôh a rozvoj výbušnosti. V kondičnom tréningu je využívané najmä ako kardio zaťaženie.

Prioritne zaťažené svaly pri cvičení Drep s výskokom:

  • Nohy.

Ako správne cvičiť Drep s výskokom?

  • Zaujmi východziu polohu drepu.

Technika a popis cviku drep s výskokom

Technika a popis cviku drep s výskokom

  • Vykonaj drep spolu s výskokom ako jeden pohyb.

Technika a popis cviku drep s výskokom

  • Dopadaj na špičky.

Technika a popis cviku drep s výskokom

  • Drep vykonaj na celom chodidle.

Ďalšie rady ako správne cvičiť Drep s výskokom:

Každé opakovanie drž aktívnu brušnú stenu a nijako sa nepredkláňaj. Pri výskoku (smerom hore) vydychuj, pri dopade a klesaní sa nadychuj.

Nevieš ako jednotlivé techniky a cviky kombinovať v tréningu tak, aby ti sa tvoja postava a kondícia menila? Chceš trénovať systematicky, dosahovať výsledky a tak, aby ťa tréning bavil?

Kompletné tréningové programy pre začiatočníkov vo forme knihy nájdeš v tréningových manuáloch (pre ženy a pre mužov) alebo v členstve (členstvo v POHYBe).

Ak budeš mať otázky, ktorý z programov je pre teba vhodný, neváhaj ma kontaktovať cez kontaktný formulár. Rád ti s výberom pomôžem.

Odporúčané produkty z nášho e-shopu