Bicepsový zdvih s veľkou činkou v sede

Bicepsový zdvih s veľkou činkou v sede je alternatívou základného prevedenia bicepsového zdvihu. Jedná sa o značne intenzifikačnú techniku vhodnú pre pokročilých cvičencov.

Alternatívne názvy cviku Bicepsové zdvihy s veľkou činkou v sede:

  • bicepsové zdvihy v sede.

Bicepsový zdvih s veľkou činkou v sede je alternatívou bicepsových zdvihov veľkej činky v stoji. Toto prevedenie, v sede, je intenzifikačnou technikou, ktorá je využiteľná ako náročnejšia verzia štandardného prevedenia bicepsového zdvihu. Je odporúčaná najmä pokročilým cvičencom.

Prioritne zaťažené svaly pri cvičení Bicepsový zdvih s veľkou činkou v sede:

  • Biceps.

Ako správne cvičiť Bicepsové zdvihy s veľkou činkou v sede?

  • Posaď sa vzpriamene na pevnú lavicu,
  • Nohy polož celými chodidlami na zem tak, aby v kolenách vznikol pravý uhol,
Bicepsový zdvih s veľkou činkou v sede.
  • Uchop veľkú činku do oboch rúk, cca na širku ramien,
  • Vykonávaj bicepsové zdvihy (Bicepsový zdvih),
Bicepsový zdvih s veľkou činkou v sede - popis a technika cviku na biceps
Bicepsový zdvih s veľkou činkou v sede
  • Uprav rozsah pohybu tak, aby sa činka v spodnej polohe nedotkla stehien.
  • So zdvihom sa vydychuj.

Ďalšie rady ako správne cvičiť Bicepsový zdvih s veľkou činkou v sede:

Celý pohyb by mal prechádzať cez svaly bicepsu. Pohyb by mal byť plynulý a plne kontrolovaný pri zdvihu aj vypúšťaní.

Nevieš ako jednotlivé techniky a cviky kombinovať v tréningu tak, aby ti sa tvoja postava a kondícia menila? Chceš trénovať systematicky, dosahovať výsledky a tak, aby ťa tréning bavil?

Kompletné tréningové programy pre začiatočníkov vo forme knihy nájdeš v tréningových manuáloch (pre ženy a pre mužov) alebo v členstve (členstvo v POHYBe).

Ak budeš mať otázky, ktorý z programov je pre teba vhodný, neváhaj ma kontaktovať cez kontaktný formulár. Rád ti s výberom pomôžem.

Bicepsový zdvih s veľkou činkou v sede – technika a popis cviku na biceps.

Odporúčané produkty z nášho e-shopu