Bicepsový zdvih s expanderom

Bicepsový zdvih je základným cvikov pre bicepsy. Prevedenie s expanderom je obdobné ako v prípade “klasickej” činky.

Alternatívne názvy cviku Bicepsový zdvih s expanderom:

  • bicepsové zdvihy s expanderom, bicepsový zdvih expanderu..

Bicepsový zdvih s expanderom je základným cvikom na bicepsy. V tomto prevedení (s expanderom) je čiastočne pozmenená dráha. Ďalším špecifikom bicepsových zdvihov s expanderom je, že záťaž sa zvyšuje čím dlhšia dráha sa vykonáva.

Prioritne zaťažené svaly pri cvičení Bicepsové zdvihy s expanderom:

  • Biceps.

Ako správne cvičiť Bicepsové zdvihy s expanderom?

  •  Postav sa nohami blízko seba,
  • Brucho je spevnené, chrbát nie je prepnutý ale rovný,
  • Expander si zachyť pod chodidlá (zašliapni ho) a nastav vhodný odpor. Čím väčšiu časť expanderu prišliapneš, tým bude odpor (záťaž) väčší.
Bicepsový zdvih s expanderom popis a technika cviku na biceps.
  • Uchop expander do oboch rúk akoby si držal čínku.
  • S výdychom expander zodvihni do úrovne ramien akoby si dvíhal činku.
Bicepsový zdvih expanderu – koncová poloha cviku na bicepsy.
  • S nádychom expander spúšťaj dolu do základnej polohy.

Ďalšie rady ako správne cvičiť Príťahy jednoručky k brade:

Pohyb by mal byť prioritne vedený plynule cez bicepsy, pričom dráha by mala byť takmer polovičný oblúk..

Nevieš ako jednotlivé techniky a cviky kombinovať v tréningu tak, aby ti sa tvoja postava a kondícia menila? Chceš trénovať systematicky, dosahovať výsledky a tak, aby ťa tréning bavil?

Kompletné tréningové programy pre začiatočníkov vo forme knihy nájdeš v tréningových manuáloch (pre ženy a pre mužov) alebo v členstve (členstvo v POHYBe).

Ak budeš mať otázky, ktorý z programov je pre teba vhodný, neváhaj ma kontaktovať cez kontaktný formulár. Rád ti s výberom pomôžem.

Odporúčané produkty z nášho e-shopu