Bicepsový zdvih s expanderom

Bicepsový zdvih je základným cvikov pre bicepsy. Prevedenie s expanderom je obdobné ako v prípade “klasickej” činky.

Alternatívne názvy cviku Bicepsový zdvih s expanderom:

  • bicepsové zdvihy s expanderom, bicepsový zdvih expanderu..

Bicepsový zdvih s expanderom je základným cvikom na bicepsy. V tomto prevedení (s expanderom) je čiastočne pozmenená dráha. Ďalším špecifikom bicepsových zdvihov s expanderom je, že záťaž sa zvyšuje čím dlhšia dráha sa vykonáva.

Prioritne zaťažené svaly pri cvičení Bicepsové zdvihy s expanderom:

  • Biceps.

Ako správne cvičiť Bicepsové zdvihy s expanderom?

  •  Postav sa nohami blízko seba,
  • Brucho je spevnené, chrbát nie je prepnutý ale rovný,
  • Expander si zachyť pod chodidlá (zašliapni ho) a nastav vhodný odpor. Čím väčšiu časť expanderu prišliapneš, tým bude odpor (záťaž) väčší.
Bicepsový zdvih s expanderom popis a technika cviku na biceps.
  • Uchop expander do oboch rúk akoby si držal čínku.
  • S výdychom expander zodvihni do úrovne ramien akoby si dvíhal činku.
Bicepsový zdvih expanderu – koncová poloha cviku na bicepsy.
  • S nádychom expander spúšťaj dolu do základnej polohy.

Ďalšie rady ako správne cvičiť Príťahy jednoručky k brade:

Pohyb by mal byť prioritne vedený plynule cez bicepsy, pričom dráha by mala byť takmer polovičný oblúk..

Nevieš ako jednotlivé techniky a cviky kombinovať v tréningu tak, aby ti sa tvoja postava a kondícia menila? Chceš trénovať systematicky, dosahovať výsledky a tak, aby ťa tréning bavil?

Jednotlivé cviky podľa kategórií zahŕňa aj kompletný tréningový plán Program P13, minimalistický tréningový systém prinášajúci maximálne výsledky.

Program P13 je navhrnutý tak, aby si si ho vedel/a maximálne prispôsobiť, stiahnuť do mobilu a odcvičiť doma alebo hocikde ti bude vyhovovať. Viac informácií o Programe P13 nájdeš TU.

Ak budeš mať otázky, ktorý z cvikov je pre teba vhodný, neváhaj ma kontaktovať cez kontaktný formulár. Rád ti s výberom pomôžem.

Odporúčané produkty z nášho e-shopu