5 dôvodov prečo cvičiť biceps v predklone

Posun tela pri cvičení bicepsu len o pár cm dopredu urobí divy

Biceps je jednoznačne mužským svalom číslo jeden. Častým javom je jeho nesprávne technické prevedenie, príliš veľká alebo zriedka malá záťaž. Či už chcete biceps tvarovať alebo budovať, liekom číslo jeden je cvičiť túto partiu v predklone.

Posun tela pri cvičení bicepsu len o pár cm dopredu urobí divy a to z nasledujúcich dôvodov:

Striktná technika

  • Ak sa cvičeniu bicepsu budete venovať v predklone, je menej náročné dodržiavať techniku. Poloha totiž fixuje vaše lakte tesne pri (pred) telom a vyhnete sa zapojeniu ramien prípadne iných svalov.

Menšia váha = lepší efekt

  • Dodržanie správnej techniky bicepsových zdvihov spôsobí, že na lepšie precvičenie vám stačí aj menšia záťaž, čo vôbec nie je na úkor kvality, práve naopak.

Bezpečnosť

  • Čiastočne obmedzený pohyb s menšou záťažou je výbornou prevenciu zranenia či už lakťov, ramien alebo svalov chrbta.

Separácia

  • Pri cvičení v predklone je jednoduchšie selektovať jednotlivé hlavy (2) tohto svalu.

Efektivita

Využitie predklonu je rovnako efektívne pri budovaní bicepsu, ako aj pri rysovaní.

Odporúčané produkty z nášho e-shopu