3-mesačná premena: Z pupkáča, ATLÉT

Za 3 mesiace môže svoju postavu i život zmeniť každý. Musí len chcieť.

Slavo má 35 rokov a pracuje v oblasti techniky na pozícií stredného manažmentu. Po rokoch takmer absolútnej fyzickej nečinnosti a zdravotných problémoch sa rozhodol urobiť výrazný krok k lepšiemu životu a postave. Najsilnejším dôvodom bolo, že sa cíti fyzicky, zdravotne aj vnútorne ZLE.

Našim cieľom spolupráce na tréningovom programe bolo vytvoriť svalnatú postavu vysokej flexibility a funkčnosti, zlepšiť zdravie a cítiť sa vnútorne DOBRE. Najmä druhú polovicu predchádzajúcej vety sa nám podarilo úplne splniť. Cítiť sa dobre, plný energie a zdravý je oveľa dôležitejší faktor vášho života ako sledovanie odchýlok v zrkadle.

Fyzické parametre PRED premenou:

  • Telesná hmotnosť: 95,0 kg
  • Obvod pásu: 105cm
  • Počet zhybov: 0
  • Počet kľukov: 10
  • Počet drepov: 10
  • Strečingový cvik položenie dlaní pred chodidlá: – 25cm do položenia rúk na zem.
  • Hodnota tuku podľa prístroja Tanita: 27,7%

Uvedené hodnoty sú podľa mojich štatistík, ktoré vediem každému zverencovi.

zaciatok 3 mesacna premena osobny trener pohyb.sk

Prvý mesiac premeny:

1. mesiac bol podľa možností čo najjednoduchší, čo sa týka informácií, aj dodržiavania stravovacieho plánu i tréningu. Začiatky tréningového snaženia sme spoločne založili na jednoduchých základných cvikoch a práci s vlastným telom. V počiatočnom štádiu cvičenia nie je prioritné robiť rýchle a výrazné kroky s tréningovou záťažou.

Z tohto dôvodu sme sa sústredili na:

  • pomalé a plynulé osvojenie základných techník cvičenia
  • zvýšenie flexibility
  • posilnenie svalov a naberanie kondície.

Stravovací plán bol rozvrhnutý všeobecne na 5 porcií denne bez potreby váženia potravín.

Druhý mesiac premeny:

2. mesiac bol náročnejší. Nakoľko prvý mesiac bol veľmi úspešný bolo možné pritvrdiť. Tréning sme zamerali na širšie spektrum cvičeníkombinované cvičenia so závažím vo zvýšenej intenzite, zlepšenie vedenia pohybov a rozvoj ďalších techník. Stravovací plán bol vypracovaný na konkrétne potraviny s potrebou váženia. Pričom v niektoré dni tohto mesiaca boli sacharidy výrazne znížené.

Tretí mesiac premeny:

3. mesiac bolo možné realizovať už takmer naplno veľa základných techník tréningu. Zameranie tréningov smerovalo k rozvoju a nárastu svalov i vysoký kalorický výdaj (spaľovanie tuku). Súčasťou tréningu sa stali intervalové cvičenia.

Fyzické parametre PO premene:

  • Telesná hmotnosť: 90,4 kg
  • Obvod pásu: 95cm
  • Počet zhybov: 8
  • Počet kľukov: 4 na ľavej ruke / 4 na pravej ruke
  • Počet drepov: do sedu 3 na ľavej nohe / do sedu 4 na pravej nohe
  • Strečingový cvik položenie dlaní pred chodidlá: – 8cm do položenia rúk na zem.
  • Hodnota tuku podľa prístroja Tanita: 21,1%

Uvedené hodnoty sú podľa mojich štatistík, ktoré vediem každému zverencovi.

slavo 3mes pohyb.sk

Stravovací plán bol vypracovaný na všeobecné hodnoty konkrétnych potravín s potrebou váženia.

slavo rozdiel chrbat 2a3mes pohyb.sk

Počas celých 3 mesiacov užíval doplnky výživy: BCAA aminokyseliny, glutamín, viaczložkový a nočný proteín, viaczložkový spaľovač tuku, l-karnitín, multivitamín, multiminerál a omega 3 kyseliny.

Celkovo táto premena obsahovala 50 tréningových hodín v priebehu približne 90 dní. Za toto obdobie Slavo nabral 2,6 kg svalov a spálil 7,2 kg tuku.

Tabuľka – porovnanie hodnôt za 3 mesiace:

1. deň90. deň
Telesná hmotnosť95,0 kg90,4 kg

Obvod pásu

105cm95cm
Počet zhybov08
Počet kľukov104 na ľavej ruke / 4 na pravej ruke
Počet drepov10do sedu 3 na ľavej nohe / do sedu 4 na pravej nohe
Strečingový cvik položenie dlaní pred chodidlá– 25cm do položenia rúk na zem– 8cm do položenia rúk na zem
Hodnota tuku podľa prístroja Tanita27,7%21,1%
Hmotnosť svalov podľa prístroja Tanita68,7kg71,3kg
Hmotnosť tuku podľa prístroja Tanita26,3kg19,1kg

Ako Slavo uviedol „Na začiatku keď si mi hovoril, že budem robiť kliky na jednej ruke a aký to bude mať vplyv na psychiku, myslel som si, že si sa zbláznil. Teraz sa ja cítim ako blázon, že som ťa neoslovil oveľa skôr.“

A to je len začiatok. Pokračujeme ďalej a som presvedčený, že čoskoro budeme cvičiť aj zhyby na jednej ruke. A pôjdeme oveľa ďalej.

Máte aj vy záujem o individuálny tréningový a stravovací plán? Možnosť objednať plán individuálne vypracovaný pre vaše potreby nájdete v sekcií tohto webu: Plány na mieru.

Ak vás zaujíma ako sa darí Slavovi, prihláste sa na odber noviniek.

Autor článku
Ľuboš Gsch
Ľuboš Gsch
Hlavný tréner
AHOJ. Srdečne ťa vítam na mojej stránke. Som profesionálny osobný tréner, otec dvoch detí, dvoch tréningových kníh a tohto blogu. Mojou úlohou je ukázať, že skvelé telo môže mať každý. A to s radosťou, dobrým pocitom zo seba samého a zábavne. Rád ťa prevediem procesom tréningu a tiež všetkým potrebným. Preto dosiahneš výsledky v podobe skvelej postavy, zdravia a kondície efektívne a bezpečne.

Ak ťa zaujíma môj príbeh navštív sekciu Osobný tréner – O mne

Ak ťa zaujímajú moje referencie navštív sekciu Osobný tréner – Naše boje referencie

V prípade otázok ma neváhaj kontaktovať prostredníctvom formulára.

viac o autorovi

Odporúčané produkty z nášho e-shopu